Monday, December 28, 2009

words from the inside...

Dec 17 0214hrs

Ya Allah...aku mohon padamu...hentikan sejenak fikiranku dari kerisauan tentang insan yang Engkau pernah hadirkan dalam hidupku... Aku mohon padaMu agar diberikan ketenangan kepada akalku moga aku dapat berehat walaupun sekejap cuma... Hanya padaMu aku mampu memohon dan meminta pertolongan ya Allah...

Dec 18 0314hrs

Ya Allah...terlalu dalam rasa cinta yang Kau tanamkan dalam hati ini kepada dia... Ya Allah...jadikan aku insan yang redha dengan ketentuan dari Mu... Pintaku agar Engkau buangkan jauh semua perasaan ini kerana dia sememangnya tiada kemahuan lagi untuk berada di sisiku...

Dec 20 0157hrs

mulai saat ini..aku buangkan kamu dari nyawaku...aku putuskan kamu dari tali yang kamu ikatkan dari hatiku...sebelum aku tanamkan janji2mu jauh ke tujuh lapisan bumi dan lemparkan kata cinta palsumu jauh melepasi tujuh lapisan langit...

Dec 23 0112hrs

don't call me ur lover if u still think other people is better than me... don't even dare to say u missed me for the moment u're left behind by him... don't u ever utter the word 'love' to me when u have been touched by others... don't create the sense of jealousy while u're lying to me to be with somebody else... most important of all...May God bless u...

Dec 26 0406hrs

aku sayangkan kamu lebih dari apa adaku...namun mengapa ini balasan kamu untuk aku...setia aku kau balas dengan kecurangan...jujur aku kau balas dengan penipuan...tp jika ini yang dinamakan ketentuan...aku harus redha dengan qada' dan qadar Tuhan... Moga Allah bisa mengampunkan kerana aku x mampu memaafkan...

Dec 0614

kadang kala...aku terdengar suara arwah 'abah' memanggil aku...mungkin semakin hampir masa untuk aku bertemu dengan dia semula...entahkan sudah atau belum bersedia aku sendiri belum pasti...apa yang pasti, kata maaf aku tujukan buat semua teman yang mengenali...sekadar peringatan untuk diri sendiri...bahawa yang hidup pasti tetap mati.....

those are all posted out in Facebook...just want to share with u guys..happy reading.. :D

0 comments:

Post a Comment